Pages

Friday, December 25, 2009

Tolong le kawal nafsu mkn itu

Rasanye kali ni kene ikut cadangan menu oleh Niniey Aziz
berikut adalah cadangan beliau

Bangun tido:

Air+Lemon

Breakfast:
Wholemeal Cereal+Lowfat Milk
Air putih

Lunch:
Ikan bakar/stim
sayur rebus/grill @
salad atau ulam2
buah2an
Air putih

Teabreak:
Yogurt 0% fat
Air putih

Dinner:
Sup sayur+ tofu@
tomyam sayur@
ikan steam+sayur2@
salad buah
Air putih

pe2 pun selamat yek sumernye...
ari isnin kite nk ikut rombongan cik kiah (RCK) bersarapan
dh lama wooo
dh lama banget x g bfes kt luar dgn RCK

3 comments:

  1. dik .. samer aar ngan akak nieh .. time2 cutii nieh memang susah tul nak kawal nafsu .. mcm mana dik .. huhuhu sedeyy lahhh dik ..

    ader idea tak .. kita nieh dah biasa makan2 .. biler kena kawal nieh .. dah jadi mcm bodoh lak time cuti2 nieh ... huhuh huwaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. lin...aku pun 2,3 hari ni asik lapar je...x tau kenapa...dalam makan2 tu aku kawal jugak...dalam hand beg aku...aku sentiasa bwk bekal cereal dalam bekas kecik...agak2 lapar....aku lari2 jauh dari kedai n minum air jarang byk sambil makan cereal yg aku bwk tu....boleh tahan jugak aa kennyang dia...ehe

    ReplyDelete