Pages

Wednesday, December 16, 2009

3DDP 2nd day + 3rd day

utk pengetahuan korg 3DDP kite hancur utk hari ke 2 n ke 3 but somehow i'll update u ols gak le what is happening and what i had consumed...
tu agaknye berat xturun...naik ade ler...keh3x
lps ni sesape yg nk kongsi ilmu camne buat sticky 24 hours kt blog
(for those yg xachieve target 3 kg in 3 days)
tolong ler ajo kite yek...
almaklumle...sy bdk br blajo
jom layan n3 ni...

3DDP 2nd day a.k.a 45 days @ 99HTN

kul 5.30 am - 1 mug air + lemon + garam
6.45 am - 1 mangkuk oat (bubuh susu skit) + 5 bj anggur



7.10 am - 2 gls air jarang
7.55 am - 2 gls air jarang
8.55 am - 1 bj jambu batu
10.20 am 2 ptg terung sambal + 1 senduk bayam + 200 ml Teamix



11.20 am - 1/4 ketul ayam masak lemak + 2 gelas air
12.oo pm 200 ml Teamix
3.50 pm - 2 kpg tahu jepun + 1/2 hot dog + 1 bj fish ball + 1 gls air



here comes part yg hancur

6.00 pm 2 gelas air
7.30 pm 1 cwn air limau (no sugar) + tomyam campur (habiskan ank2 nye mknn) + paprik
11.45 pm 1 kpg epok2 (karipap) + 1 gls air jarang
1.oo am 1 gls air jarang

korng mesti tanya nape dh mlm pun msh mkn heavy lg ( epok2) heavy tu...
kn bergoreng a.ka.a berminyak
kite AJK makanan utk Sketch Competition
jd dh penat perah tenaga (kononnye) so..melantak xhingat



3DDP 3rd day a.k.a 46 days @ 99HTN

bangun sangat2 lewat tdo lewat semalam nye...

7.15 am - 1 gls air jarang
9.15 am 1 mug milo (manis giler) + 1 buku roti (inti kentang)



9.45 am 1 bj limau small size yg slalu org jual dlm karung (jaring) merah
10.00 am 400 ml air jarang
1.20 pm 2 gls air + tempe goreng sambal + sayur paprik + sup petola + taugeh



3.00 pm 400 ml air jarang

makanan penghancur diet

7.45 pm tomyam campur + telur bungkus + air limau (no sugar)



tgk...minyak tu berlinang gitu

9.30 pm 1 kpg biskut



xkuat iman le kali ni... keje bnyk (alasan yg xkukuh langsung)


6 comments:

  1. xpe...xpe..leh cuba lagi...good luck kak utk misi seterusnya...

    ReplyDelete
  2. takper...yg penting mencuba dan terus mencuba

    ReplyDelete
  3. lin ...aku tgk makannan yg ko makan aku jadi terliur siot...DETOX 3 HARI aku rasa mcm 1 tahun siot,,,,kecur tgk makanan sedap2....mcm manalah aku nak naik ke tahap 7 hari detox pulak ni ek...boleh ke tak boleh agaknya aku ni...ehe.

    esok dah x yah detox...aku nak makan spegatti n ayam panggang kenny rogers (ari tu tengok member aku makan benda ni) meleleh siot air liur aku...(aku hanya boleh makan salad je masa tu)....tak kiraaaa esok mesti kena g mid valley makan kat keny rogers.....

    ReplyDelete
  4. akak...telur bungkus tue nmpk sedap arr...hehehe

    ReplyDelete
  5. hi akak, naz jalan2 singgah sini. hehe. betul ar telur bungkus tu nampak sedap, dah lama tak makan dgn tomyam kt kedai .hahaha.

    ReplyDelete