Pages

Friday, June 11, 2010

Hutang TAG no 2



dr madi

Bekas kekasih saya adalah
xyah lah bgtau...

Saya sedang mendengar
ntah lagu sape ntah...tp a male singer...
terdengo dr PC kak Dzila

Mungkin saya patut
tdo..ngantuk, mlm td rewang sampai kul 1...
tu yg terbabas bangun g keje

Saya suka
makan...he he he

Sahabat-sahabat baik saya
sy anggap sume kwn2 sy sgt baik (think +ve)

Saya tak paham
kenapa sy mudah sgt suka tolong org...n org suka amik kesempatan plak kt sy..

Saya kehilangan
masa senggang sy utk membaca...sedihnya

Ramai yang berkata
sy mcm KAK ENGKU...he he he ye ke madi?

Makna nama saya
cahaya yg lembut

Cinta itu adalah
anugerah Allah

Di suatu tempat, seseorang sedang
bersembang dlm bahasa yg sy xfaham...mandarin

Saya akan cuba
back to my shape ms sy di zmn muda remaja

Ayat SELAMANYA membawa maksud
4eve n afterl

Telefon bimbit saya
nokia

Bila saya terjaga dari tidur
sy sgt terkejut sbb sy telah lewat bangun pagi td...
hu hu hu

Saya paling meluat apabila
org kerek... ha ha ha dh lama xguna ayat kerek ni / eksen / berlagak

Pesta/Parti adalah
tempat mkn2, tmpt minum2, tmpt ber hu ha hu ha, tmpt nk kenal some1, tmpt mcm2 le

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kucing

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
kanak2

Hari ini
sy msh tgu email dr PA BIG BOSS BMKPM

Malam ini saya akan
kene rewang habis2 an

Esok pula saya akan
sambung rewang lagi

Saya betul-betul inginkan
tidur yg sgt berkualiti skang nih...klu dpt org urut 1 bdn pun best nih...letih sgt2

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
ok le tu, buat apa nk belek lama2 sgt

Pusat membeli-belah atau arked permainan
bole release tension

Makanan Barat atau Jepun
blasah jek janji HALAl n SEDAP

Bilik yang terang atau gelap
jgn le gelap sgt...

Makanan segera adalah
cepat disediakan utk dimakan

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ms fon hubby: abg lin dh sampai

Siapa yang anda nak Tag?
yg rajin nk jawab TAG, sy xsempat nk TAG nama anda...

No comments:

Post a Comment