Pages

Friday, January 15, 2010

Bekas kekasih saya adalah
"Biar lah rahsia..."

Saya sedang mendengar
Anak dara saya nanyi lagu ikut liriknyer sendiri tp humming ikut lagu "mana ibu, mana ibu, sini saya'

Mungkin saya patut
packing barang and pergi Tg Malim gi terjah umah hubby (buhsannyer dok Kuala Pilah)

Saya suka
Aktiviti makan2

Sahabat-sahabat baik saya
Ramai malas nk sebut

Saya tak faham bagaimana
Saya masih boleh dok mengadap lappy...sedangkan kerja kt rumah ni melambak...kene leipat kain, basuh pinggan...tp still SETIA KU DI SINI dgn lappy

Saya kehilangan
MOOD

Ramai yang berkata
Ish...kuat nyer makan, patut ler gemuk

Makna nama saya
Cahaya yg lembut kot...(suke ati kite jek) ye lek... Nor (Cahaya) Lin (lembut)

Cinta itu adalah
Yg boleh membahagiakan orang, boleh membutakan orang, boleh ... macam2 boleh

Di suatu tempat, seseorang sedang
Mandi sambil menyanyi...kite bole dgr dr sini (anak bujang tgh nyanyi)

Saya akan
Bangun n panaskan lauk utk ank2 mkn lepas saya siap TAG ni

Ayat SELAMANYA membawa maksud
FOREVER N EVER

Telefon bimbit saya
Hanya berbunyi sekali jek ari ni...tu pun babysitter ank yg call mintak tolong belikan cadar kt Gedung Sri Minang a.k.a Gedung Heran

Bila saya terjaga dari tidur
Ala...nk kena masak lauk utk ank bawa bekal g sekolah...

Saya paling meluat bila orang
Pandang saya macam orang tu BAGUS SANGAT

Pesta / Parti adalah
Tempat utk MAKAN2 n BERSOSIAL (bole le update citer baru, release tension n la la la)

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
Kucing mak cik saya kt DESARU, JOHOR ... cute sgt n suke tgk TV n please don't try to change the cartoon that they r watching...

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
Masa zaman sekolah2 xkira la sekolah rendah atau sekolah menengah

Hari ini
1 hari yg xkurang buhsan...tp nnt kite share pe yg kite buat pd hari ni yek...

Malam ni saya akan
Bantai main game kot...xpun berfacebook...xpun kene paksa diri marking assignment student

Esok pula saya akan
X pasti lagi arr.... mgkn nk cuba resepi KEK COKLAT MAMBANG GEBU dpt dr

http://camelia7677.blogspot.com/


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

Ntah macam biasa jek...kite xsuke belek muka kt cermin lama2 setakat nk pakai tudung n adjust n apply lipstik jek


Pusat membeli belah atau arked permainan

G dua2...ala..cuci mata jek xsalahkan klu kite g pusat membeli belah...arked utk ank2 hilangkan boring


Makanan barat atau jepun
I love both...tp sejak 99HTN, makanan Jepun dh xlayan....

Bilik yang terang atau gelap
Kite suka bilik yg gelap...tp sbb ank2 tdo sama, kite bukak le lampu kt porch so terang gak lampu masuk bilik

Makanan segera adalah
Hmmmm tgh terbayang Pizza Hut

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Tadi last cakap dgn ank dara...Esok je le akk makan skrim..dh nk malam ni

Nak TAG sape plak ni?
Ha...TAG sape yg singgah blog kite w/pun hanya tumpang baca n xnk tinggal jejak.... still kene jawab TAG ni...


3 comments: